PREKIŲ UŽSAKYMAS, GAMYBA
Prekių užsakyme ir Parduotuvėje patalpintų bei parduodamų Prekių kainos nurodytos su PVM. Didmenines prekių kainas kviečiame derinti el.paštu info@medoka.lt
Prekes pagaminame įprastai per 3-10 darbo dienas nuo apmokėtos užsakymo sąskaitos. Terminas priklauso nuo užimtumo. Dėl tikslesnio termino prašome teirautis el. paštu info@medoka.lt arba telefonu 8 640 55855.
PRISTATYMAS
Užsakymų pristatymas Lietuvos teritorijoje 1-5 d.d., nuo pasirinkto pristatymo būdo:
Kai pasirenkate paštu registruota siunta– 4,00 €(išskyrus Kuršių Neriją).
Kai pasirenkate Omnivos paštomatą 4,00 €.
Siuntimas į užsienį derinamas atskirai.
SVARBU! Stambių prekių pristatymas kurjeriu derinamas atskirai. Omniva paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (39 x 38 x 64 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.
Prekių pristatymas į Kuršių Neriją derinamas atskiru susitarimu.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Kokybišką prekę galite grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:
– Prekė yra tvarkingoje, originalioje pakuotėje.
– Prekės įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
– Prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta.
– Prekė yra pilnos komplektacijos.
– Turite prekės įsigijimo dokumentą.
Tinkamos kokybės prekių per 14 dienų grąžinti NEGALIMA, jei:
PREKĖS PAGAMINTOS IR/AR PIRKĖJUI PRITAIKYTOS PAGAL INDIVIDUALŲ POREIKĮ/UŽSAKYMĄ bei prarado prekines/originalias savybes.
Grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” .
Prekės grąžinimo/keitimo kaštus padengiame mes, jei prekė buvo nekokybiška. Kitais atvejais už prekės grąžinimą/keitimą moka pirkėjas (jei netenkina prekės spalva, forma, tekstūra ir pan., bet prekė yra kokybiška). Grąžinamos prekės privalo būti siunčiamos registruotu paštu. Kitu atveju mes neprisiimame atsakomybės už dingusią siuntą.
Grąžinant prekę, kartu reikia pateikti laisvos formos prašymą, kuriame būtų nurodytos grąžinimo priežastys ir pirkėjo banko sąskaitos numeris, į kurią būtų galima pervesti grąžinamus pinigus.
Jeigu gavote siuntinį ir jame trūksta prekių arba gavote ne tas prekes, kurias užsisakėte, būtinai susisiekite su mumis 2 darbo dienų laikotarpyje el. paštu info@medoka.lt arba telefonu 8 640 55855.
Praėjus minėtam laikotarpiui pretenzijos dėl siuntinio turinio nebus priimamos.
Jūs esate visiškai atsakingas už užsakymo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pastebėję klaidas tekste jas ištaisome, bet neprivalome. Todėl pasirūpinkite, kad tekstas būtų atsiųstas be klaidų. UŽSAKYDAMI PREKES SU SAVO PASIRINKTU NORIMU GRAVIRUOTI UŽRAŠU, TUO PAČIU PATVIRTINATE, KAD JAME NĖRA KLAIDŲ IR JIS YRA TINKAMAS GAMYBAI.
Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų užsakymo formoje, Mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius.
Parduotuvėje pateiktose nuotraukose spalvos priklausomai nuo monitoriaus kokybės ar nustatymų gali šiek tiek skirtis.